Dostupné způsoby doručení a platby

Objednané zboží doručujeme prostřednictvím kurýrních společností DPD, Geis, Zásilkovna

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení o jejím přijetí a následně informaci o předání zboží zvolenému dopravci. Dopravce Vás bude informovat o předpokládaném termínu doručení a o možnosti sledovat svou zásilku prostřednictvím svého systému. Sledování zásilky je možné buď na adrese dopravce nebo po kliknutí na odkaz v e-mailové zprávě.

 

  • V den doručení zboží obdržíte od dopravce e-mail a SMS zprávu s plánovaným časem doručení. 
  • Běžná doba doručení jsou dva-tři pracovní dny. 
  • Do objednávky zadávejte telefonní číslo, na kterém jste a budete k zastižení, aby Vás mohl kurýr kontaktovat, jakmile se bude blížit nebo bude-li potřebovat informaci, kde Vás přesně najde.
  • Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte a pokud zjistíte poškození, můžete využít možnosti ji od kurýra nepřevzít a nechat ho, aby nám ji vrátil. V takovém případě, prosíme, následně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@plano.cz .
  • V případě, že převezmete zásilku, neprodleně ji zkontrolujte a pokud po jejím otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, opět neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@plano.cz a dohodneme se, jak nastalou situaci řešit. Tím samozřejmě není žádným způsobem dotčeno Vaše právo odstoupit od smlouvy či uplatnit práva z vadného plnění.
  • Každé naše nadrozměrné zboží (např. trubky, obecně vše co nelze odeslat spedicí) má v popisu uvedeno upozornění na možnost jen osobního vyzvednutí. Dbejte, prosím, těchto informací, zamezíte budoucím nedorozumění.
Loga dopravců

Osobní vyzvednutí zboží na pobočce

Výdejní místa ikonka

 

Objednané zboží si také můžete vyzvednout osobně na vybraných pobočkách naší společnosti. Povaha některého našeho zboží nedovoluje jeho odeslání spediční dopravou, a proto jsme se rozhodli využít naši pobočkovou síť jako výdejní místa. 

Jakmile bude zboží na pobočce připraveno, obdržíte sms i e-mailovou zprávu s výzvou k vyzvednutí zboží. Dostavíte se na zvolenou pobočku, uvedete číslo objednávky a vaše jméno, potvrdíte nám převzetí a vše je hotovo. Bude-li to třeba, naši pracovníci vám pomohou zboží naložit.

 

 

 

 

 


Platba platební kartou, dobírkou, v hotovosti

GoPay-logo.pngNáš e-shop umožňuje několik možností, jak za objednávku zaplatit. Nejpoužívanější je online platba kartou. Jako další možné způsoby lze vybrat platbu na dobírku. V případě osobního vyzvednutí zboží na pobočce můžete platit v hotovosti nebo kartou při převzetí. 

Pro platby kartou slouží platební brána GoPay umožňující využít platbu kartou přímo, s Google Pay nebo PayPal. Jedná se o standardní platební bránu, která poskytuje služby v České republice. Platební brána je provozována společností GOPAY s.r.o., IČ: 260 46 768, se sídlem Planá, č.p. 67, PSČ 370 01, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, sp. zn. C 11030, která je držitelem licence instituce elektronických peněz ČNB č. 315700F5KK1YGWXUKT92, jejíž platnost je možné ověřit zde.