Objednané zboží doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti DPD.
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení o jejím přijetí a následně informaci o předání zboží kurýrovi DPD. Dopravce Vás bude informovat o předpokládaném termínu doručení a o možnosti sledovat svou zásilku prostřednictvím systému DPD. Sledování zásilky je možné buď na adrese www.dpd.cz nebo po kliknutí na odkaz v e-mailové zprávě od kurýra, čímž se dostanete na stránku, v rámci které zadáte číslo zásilky do políčka "Kde je moje zásilka?".
- V den doručení zboží obdržíte dopravce e-mail a SMS zprávu s plánovaným časem doručení. Pak můžete sledovat kurýra a zásilku pomocí aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz.
- Běžná doba doručení jsou dva pracovní dny. Máte také možnost nechat si zásilku doručit na nejbližší DPD výdejní místo, pokud nebudete osobně přítomni v místě a čase avizovaného doručení.
- Do objednávky zadávejte telefonní číslo, na kterém jste a budete k zastižení, aby Vás mohl kurýr kontaktovat, jakmile se bude blížit nebo bude-li potřebovat informaci, kde Vás přesně najde.
- Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte a pokud zjistíte poškození, můžete využít možnosti ji od kurýra nepřevzít a nechat ho, aby nám ji vrátil. V takovém případě, prosíme, následně kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. 771 138 203 nebo e-mailu b2c@r-f.cz.
- V případě, že převezmete zásilku a až po jejím otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. 771 138 203 nebo e-mailu b2c@r-f.cz a dohodneme se, jak nastalou situaci řešit. Tím samozřejmě není žádným způsobem dotčeno Vaše právo odstoupit od smlouvy či uplatnit práva z vadného plnění.
- Každé naše nadrozměrné zboží (např. trubky, obecně vše co nelze odeslat spedicí DPD) má v popisu uvedeno upozornění na možnost jen osobního vyzvednutí. Dbejte, prosím, těchto informací, zamezíte budoucím nedorozumění.
Osobní vyzvednutí zboží na pobočce

Objednané zboží si také můžete vyzvednout osobně na vybraných pobočkách naší společnosti. Povaha některého našeho zboží nedovoluje jeho odeslání spediční dopravou, a proto jsme se rozhodli využít naši pobočkovou síť jako výdejní místa. Zatím jsme v pilotním režimu a používáme dvě naše pobočky jako výdejová místa: Rynholec a Praha 9 Kyje.
Jakmile bude zboží na pobočce připraveno, obdržíte sms i e-mailovou zprávu s výzvou k vyzvednutí zboží. Dostavíte se na zvolenou pobočku, uvedete číslo objednávky a vaše jméno, potvrdíte nám převzetí a vše je hotovo. Bude-li to třeba, naši pracovníci vám pomohou zboží naložit.
Platba platební kartou
Náš e-shop umožňuje zatím jen platbu kartou předem. Do budoucna pro Vás budeme platební metody rozšiřovat.
Pro platby kartou slouží platební brána GoPay umožňující využít platbu kartou přímo, s Google Pay nebo PayPal. Jedná se o standardní platební bránu, která poskytuje služby v České republice. Platební brána je provozována společností GOPAY s.r.o., IČ: 260 46 768, se sídlem Planá, č.p. 67, PSČ 370 01, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, sp. zn. C 11030, která je držitelem licence instituce elektronických peněz ČNB č. 315700F5KK1YGWXUKT92, jejíž platnost je možné ověřit zde.